לרוב הישראלים יש פרופיל בפייסבוק וכשני מיליון ישראלים מבקרים על בסיס יומיומי במדיה החברתית הפופולארית והמצליחה. נתון זה בלבד מספיק כדי להבין את חשיבות הקידום והשיווק בפייסבוק, ואכן עסקים רבים בארץ משקיעים זמן ומשאבים בקידום המותג ברשת החברתית. עם זאת, רגע לפני שאתם ממהרים לפנות לחברת קידום מקצועית ולשלם תמורת השירות כסף רב, כדאי לדעת כי תוכלו לקדם את העסק שלכם באופן עצמי, ולזכות בשיתופים רבים ובפניות רבות לעסק. לפניכם 10 טיפים לקידום עצמי בפייסבוק.

תמונת קאבר

מומלץ לבחור תמונת קאבר המאפיינת את המותג ומעבירה מסר שיווקי ברור או יוצרת אווירה המאפיינת את ערכי וחזון החברה. כמו כן, מומלץ להוסיף לתמונת הקאבר של הפרופיל העסקי פרטים ליצירת קשר, הגודל לתמונות הקאבר: 850 פיקסלים לרוחב, 315 פיקסלים לגובה.

העלאת פוסטים באופן שוטף

פוסטים הם דרך נפלאה ליצירת קשר ישיר עם לקוחות החברה, ניתן באמצעותם גם לנהל דיאלוג פורה. מהתגובות לפוסטים תוכלו ללמוד על מאפייני הלקוחות ולהיות קשובים לבקשות ייחודיות שלהם. כדאי להעלות פוסטים לפרופיל העסקי לפחות פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע.

תגובה מהירה לפניות העוקבים

חשוב לבדוק את הפרופיל העסקי בפייסבוק באופן תדיר ולענות במהרה לשאלות ולתגובות של העוקבים. תגובה מהירה מעידה על רצינות ומעניקה לגולשים יחס אישי, וכך החברים שלכם בפרופיל חשים הזדהות עם הארגון ויכולים לשתף את הפוסטים שאתם מעלים, כך שאתם זוכים לחשיפה גבוהה ולגידול במספר הלקוחות ובהכנסות.

הנעה לפעולה

חשוב להעלות פוסטים רלוונטיים לגולשים ויש לשלב בתכנים משפטים שיווקיים ומניעים לפעולה, לדוגמה- לפרטים נוספים אודות המוצר השאירו פרטים, בקרו באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

מבצעים והנחות

אחת לכמה זמן חשוב להעניק הטבה מיוחדת לחברים שלכם בפייסבוק ולעוקבים אחר הפרופיל העסקי. כך תוכלו להעניק להם יחס אישי והם ירגישו מיוחדים וישמחו לשתף את המבצעים שלכם בקרב מעגלים נוספים.

תמונות של מוצרים

מומלץ להעלות תמונות של מוצרים חדשים שהחברה מציעה, ולפרט בפוסט אודות המוצר או השירות החדש שאתם מציעים. כך תזכו לחשיפה רחבה ולתגובות מצד הגולשים.

אלבומי תמונות

יש ליצור אלבומי תמונות ולהעלות גם סרטונים אודות החברה, מוצריה ושירותיה. כדאי לשלב גם תמונות וסרטונים המשקפים את הווי החברה.

קישור לאתר העסק

כאשר מעלים תכנים מקצועיים חשוב לצרף קישור לאתר העסק. ככל שיותר גולשים יבקרו באתר שלכם כך מיקומו בגוגל יעלה.

תחרות

מדי פעם ניתן להציע תחרות בין החברים שלכם בפייסבוק, כך ניתן ליצור חשיפה גבוהה ולהעניק לגולשים הטבה מסוימת, מתנה מקורית, הנחה וכו'.

שיתוף תכנים וויראלים

מומלץ להעלות לפרופיל העסקי גם תכנים וויראלים המעודדים שיתוף שלהם בפייסבוק. כך תיהנו מחשיפה רחבה לעסק ומאפשרות לזכות בלקוחות חדשים.

לסיכום, יש מגוון דרכים לקידום עצמי בפייסבוק אך אין תחליף לחברה מקצועית כמו קידום כהלכה, החברה מתמחה בבנייה וקידום אתרים ובשיווק באינטרנט, לרבות בפייסבוק.

יש לכם טיפים נוספים? כתבו לנו בתגובות..

מעוניינים שנקדם עבורכם את דף הפייסבוק שלכם? צרו קשר.

אהבתם את המאמר? שתפו! והגיבו כאן למטה :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *